laatste weekje Limburg

3 november 2014 - Wijlre, Nederland

Volgende week dinsdag is het dan zo ver, dan stap ik op het vliegtuig naar Down Under :). Spannend! De kriebels zijn er al wel maar het idee dat ik er volgende week al ben is nog gek. Na een super weekend gaat me laatste weekje dan nu beginnen. Gister een geweldig ''Spitze Oktoberfest" gehad met Wir Sind Spitze en 9 super vrienden :), een prijs die ik had gewonnen, en wat een prijs het was een top avond :D. Thanks friends voor de gezelligheid!

3 maanden gaan snel voorbij maar toch ga ik me friends en family missen! Whatsapp/Skype & telefoon is toch wel anders dan een gezellig biertje samen drinken of lekker lunchen en bij kletsen. Dus dat doen we deze week dan nog maar even lekker vaak :P. In ieder geval kijk ik heel erg uit naar zaterdag.. Slotconcert Rowwen Heze. ''Ut is een kwestie van geduld tot gans holland Limburgs lult!!"

Tot volgende week dinsdag is het dus nog even lekker knoevele mit vrung en familie, koetjes en hundjes bie felix nog eff good knoevele en dan kan de reis beginnen :D.

xxxjes

1. Verstegen:
    10 november 2014
    Hoi,hoi,wat zal het wennen zijn maar wij wensen je een mooie reis met vele nieuwe indrukken, lieve mensen down under in aussie en kiwi land!
    Wij hebben in beide landen gereisd en jij zult er ook verliefd op worden,dus leef lui in Limburg ,hou contact mit t maedje!☺️
  2. Chantal:
    11 november 2014
    Vanmorgen om 06.00 uur vertrokken naar Schiphol. Na een drukke ochtendspits om ca. 09.30 uur daar gearriveerd. Eerst het inchecken geregeld en daarna nog een kop koffie gedronken. Ruim een uur later was het zover...het avontuur 'Down Under' gaat beginnen. We hebben het vliegtuig waar Manon in zit vanaf het panoramaterras zien opstijgen...
    Lief zusje, geniet van dit mooie avontuur!
  3. Desiree:
    12 november 2014
    t is sjiek om te zien dat we jou vlucht kunnen volgen.
    als ik dit schrijf zit je nog een anderhalf u in t vliegtuig en dan land je op sydney, down under!!! Hiep hoi!!! En dan is het bij jouw alweer woensdag avond terwijl wij net aan de dag begonnen zijn.
    hopelijk is de reis goed gegaan, slaap lekker voor straks geniet ervan xxx
  4. Papa en Mama:
    Hoi Manon,
    Wat "n geluk dat het Schiphol bij jouw vertrek echt een mooie
    blouwe hemel vertoonde om je letterlijk uit te zwaaien.
    Schitterende reis gewenst Papa en Mama.
  5. Verstegen:
    12 november 2014
    Hoi family , fijn te horen hoe gisteren alles verlopen is,Leti en M&M zaten in de Aula ons dat af te vragen , jullie hebben zeker foto's gemaakt , kunnen wij delen in de vertrek vreugde of !
    Wij zijn ook in contact met Martins collega Greg Cronin waar Manon op de 13e een afspraak mee heeft. Veel groetjes,Mariet.
  6. Chantal:
    12 november 2014
    Hoi M&M, ik zal vanavond de foto's naar papa mailen, dan kan hij jullie deze doorsturen. Ik kan ze helaas niet op deze site zetten, Manon is de enige die foto's kan plaatsen.
    Ik heb net een sms van Manon ontvangen dat ze in Sydney is.
    Ze zal later een whatsapp sturen als ze in hostel is, had nu geen WIFI op de luchthaven.
    Later meer!
    Groetjes uit Limburg