Welkom op mijn reisblog!

22 augustus 2014 - Wijlre, Nederland

Hey Allemaal,

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!

Nooit gedacht dat me droom werkelijkheid zou worden, maar het gaat gebeuren, 3 maanden Australië! Tijd voor een nieuwe ervaring in me leven. Afgelopen jaren veel meegemaakt Downs maar ook veel Up's, maar nu is het tijd om eens even rust te nemen en een avontuur te ondergaan. Het ticket is binnen dus het is nu definitief en het aftellen kan dus gaan beginnen. Hier kunnen jullie mijn reisavonturen gaan volgen en bij houden waar ik overal uithang.

11 November zal ik vertrekken dus tot die tijd ga ik nog veel tijd met alle lieve mensen om mij heen doorbrengen die ik ontzettend ga missen die 3 maanden.

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Tot latersss!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    18 augustus 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Chantal:
    21 september 2014
    Hoi zusje,
    Leuk, zo'n reisblog. Ik verheug me al op de eerste verhalen die je hier gaat schrijven.
    Ik ben trots op je dat je dit gaat doen en wens je nog veel plezier met alle voorbereidingen.
    Dikke kus,
    Chantal
  3. Thijs en jill:
    22 september 2014
    Heeeeeeeeeeeey
    ig hub mig aangemeld!! en zal dig oug vanoet OZZIE gon volgen!! en hoop dat t lukt om samen nujjor te vieren wo ver oug zeen!
  4. Verstegen:
    22 september 2014
    Heel tof, wij m en m willen wel meereizen , zijn benieuwd naar jouw reis impressie! Liefs en succes!
  5. Rogier:
    24 oktober 2014
    Hoi Manon,
    Veel plezier down under. Ik kijk uit naar alle spannende avonturen.

Rogier